023-7370451 / 06-41701085
0
Sluiten

Verzenden & retourneren

 

Verzenden.

Wil je weten wanneer, hoe en door wie je bestelling wordt bezorgd? Bekijk hier alle informatie over bezorging, verzendkosten en afhalen.



Pakketten.
Alle bestellingen onder de 30 kg worden verstuurd door de pakkettendienst van PostNL. Je kunt je pakket volgen zodat je weet hoe laat de postbezorger het pakket komt afleveren. Hiervoor ontvang je direct na de verzending een bevestigingsmailtje.

 



Brievenbus pakketjes.
Kleinere pakketjes die door de brievenbus passen worden verstuurd via de reguliere briefpost van PostNL in een brievenbusdoosje of een verstevigde envelop. Het is niet mogelijk om briefpost te volgen, uiteraard wordt je wel op de hoogte gebracht zodra je bestelling is verzonden. De verzendkosten voor briefpost zijn ongeacht het gewicht of de afmetingen van het pakket € 4,95.

HET TAFELARSENAAL bezorging.
Alle tafels met een gewicht boven de 30 kg of met grote afmetingen worden door de bezorgdienst van TAFELARSENAAL geleverd en gemonteerd. Wij nemen altijd contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorging. Kosten zijn altijd in overleg en afhankelijk van de afstand. Voor de eilanden geldt een afwijkend tarief.

We leveren je bestelling tot in de woonkamer mits de zending door de deur past. Als er geen lift in het gebouw aanwezig is, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Zonder lift gaan wij niet omhoog. Neem vooraf contact met ons op om ons te informeren. Wij kunnen met elkaar overleggen hoe jouw bestelling toch op de gewenste plek komt.

Bestelling afhalen.
Kom je liever zelf naar ons toe? Geen probleem, je kunt je bestelling ook afhalen in onze showroom. Kies bij je bestelling voor de optie 'zelf ophalen' dan zetten wij je bestelling voor je klaar. Zodra de bestelling gereed is krijg je altijd een bevestigingsmailtje en kun je de bestelling komen ophalen. 

 

Retouneren

Ben je niet tevreden over een artikel dat je hebt besteld bij TAFELARSENAAL? Geen probleem, wij lossen dit graag op. Bekijk hier alle informatie over retourneren.

Omruilen in de showroom.
Maak een afspraak en kom langs in onze showroom aan de Bennebroekerdijk 205C te Cruquius. Neem het bestelde artikel en de factuur mee. In de showroom heb je de mogelijkheid het product om te ruilen voor een ander exemplaar of een ander product.



Heb je een klacht?
Zeg het ons! Helaas kan een product of onze service anders uitpakken dan verwacht. In dat geval kan je altijd een klacht indienen. Wij doen ons best om je klacht binnen 3 werkdagen in behandeling te nemen, maar garanderen je binnen 5 werkdagen te beantwoorden.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »